2009. január 25., vasárnap

Medve Anyám....

.
Imádom a fiamat, odavagyok érte, ahogy Robin Williams mondja az egyik filmjében, a gyermekeim rabja vagyok az első perctől fogva.

Hatalmas vasárnapi vendéglátás után szöszmötölök kicsit a gép előtt hogy utolérjem az eseményeket, a célom érdekében Gergikémet meg hagytam kibontakozni a dvd előtt a szörfre fel rajzfilmmel.

Már egy ideje távoli sustorgást hallok, anya figyelj....anya figyelj.....hallóóóó...anya figyimá....

Végre odanéztem a padlóra a tévé elé ahol a számítások szerint lennie kellett, és belémszorult a szó, csak néztem és néztem...

Aztán a csipike megunta hogy várjon a véleményemre, és lélegzetelállító mutatványát szószerint idedugta az én orrom alá:


Egyébként a rajzfilm egész jó, bátran ajánom :D

Csak a dvd távirányító elemeivel vigyázzunk.
.

Nincsenek megjegyzések: