2009. január 18., vasárnap

A Mosogató

Áldott legyen az a férfi aki kitalálta és létrehozta a mosogatógépet. Valamint az a nő aki eleget rágta a fülét ehhez.


Emberem ma kávét akart főzni, szerencsésen meg is találta hozzá a gázgyújtót, ami egy nagyobbfajta tócsában feküdt a csöpögtetőn, lévén szegényke vagy 36 éves darab (nemröhög, komolyan) és igencsak lóg. Gondolatait rögtön kifejezésre is juttatta, szerinte Király aki remek víztócsákat kreál eme alkotmányon. --Királynő-- javítottam ki habos kezekkel, csak a pontosság kedvéért.


A bajuszmorgás nem volt túl erős, igy feltörtek az emlékeim, amikoris 2008 december közepén megkaptam a Nagykétálcásmosogatómat. Az alap formáció összeszerelése csupán egy napig tartott, és azon nyomban fény derült arra hogy további alkatrész szükséges a falhoz rögzítéshez.

Egy hét múlva sikeresen be is szereztük a tartó konzolokat, viszont a további csövek beszerzésének folyamata még mindig tart. Emberem komoly akadályozatásban van a munkideje által, ami szerint mire végez, semmiféle vasedénybolt nem hajlandó nyitva tartani.
A karácsonyi 2 hetes szabadság is próbára tette a kitartását, hogy intenzíven pihenjen.
Galád módon időnként útba helyeztem a fal mellé letámasztott szerkezetet, hátha önkéntes módon történik valami szerelésféle. Valamelyik nap eltűnt, csak találgatni tudok vajon hol tanyázik most. Mármint a mosogatótálca, az Ember még megvan.

Áttértem tehát az inmediasres kérdésekre, amelyekre kaptam érdemi választ is, miszerint hogyafenébeszereljemfel, ha nincsmega fúróm. Deeztmármondtamneked. Elkellmenniamunkatársamhozkörülnéznimert a multkorbiztosottmaradt amikormentünkatöbbiszerszámomért.

Megfejtettem ám hogy ez mit jelent, Regős Bendegúz szavaival élve: "úgy gondoltam messze van még karácsony"


Különben is, ma rájöttem hogy idejétmúlt a Nagykéttálcásmosogató, abban is csak habos lesz a kezem. Ár ellen úszom.
A Mosogatógép, na az Igen!
.

3 megjegyzés:

Cat írta...

Nem akarlak elkeseríteni, de tapasztalatból tudom, hogy a bajok forrása akkor sem csökken, ha beszerzel egy mosogatógépet. Igaz, akkor már kétesélyessé válik a gátló tényező Ember: vagy lusta lesz belerakni a gépbe a mosatlant maga után, vagy égnek fog állni a hajad attól, ahogyan belepakol... :)

Timi írta...

Szerintem lepd meg a családot!Pakold el az összes tányért,poharat,evőeszközt és térj át az eldobható papír és műanyag tábori kellékekre.Előbb utóbb csak megunja a kedves és felszereli a sokmedencésantihabost :)

Lidércke írta...

Alig várom, hogy feltalálják a mosogatógépet kipakoló, edényeket helyrerakó szerkentyűt...