2009. február 3., kedd

Gergőc varázslata

.

Falatozzuk délben a jól megérdemelt spagettinket, anya és Gergőc, Gergőc és anya.
Egyszercsak Gergőc megszólal: és mikor jön a szerelő bácsi?
Hát mondom nem tudom, nemsokára, most még biztos dolga van.
És milyen az alakja a szerelő bácsinak?
Ok, ezt a falatot még biztonsággal lenyeltem, - határozottan válaszoltam - hát olyan bácsi alakú lesz szerintem, tudod, amilyenek a bácsik.
(nem volt nagy fantáziám)

Gergőc érdeklődve néz - és milyen lesz a a a a
a lehellete, kék színű? -
Itt most már egy kicsit küszködtem a falattal, de remegő hang nélkül meg tudtam kérdezni, - hát ezt most nem tudom, az jó ha kék a lehellete?
Igen! - jött a vidám válasz, na gondoltam ennek most a végére járok.
- És nekem milyen színű a lehelletem?
- Hát szürke! - válaszolta Gergőc, én meg egy kicsit csüggedt lettem, reméltem hogy valami piros, vagy élénk színt mond...
- És apának milyen? - láttam hogy a kis szemei felfelé néznek, szóval tényleg az emlékek között kutatott - Hát neki is szürke! - vágta rá.
No gondoltam, vagyunk még páran, ennyinél már nem állunk meg hát megkérdeztem - És neked milyen? - Hát piros!
Szuper, legalább valami változatoság - gondoltam én, aztán hamar kiderült az is, hogy nekem is piros középen, csak a szélén, a fejem mellett, na ott már szürke.
Ezután az is kiderült, hogy az Alízka, őneki kék, de azért a szája körül mindenkinek piros azért.

Summázva a beszélgetést, még mindig nem tudom miről is beszélgettünk konkrétan, de nem volt egy unalmas ebéd :D

Ja a képen teljesen önerőből jutott ebbe az állapotba, én itt is csak a végeredményt fotóztam. Mivel levitálni biztosan tud, különben hogy jutott volna fel arra a kis peremre, akkor hőérzékelős szeme is lehet. Igen, ez a magyarázat biztosan.
.

1 megjegyzés:

Lidércke írta...

Mini Van Damme. :D :D
Nem lehet, hogy aurát lát?