2009. április 21., kedd

A Jó, a Rém és a Kisöcsi

.
Ledérke segítségével találtam egy ollós nyereményjátékot Ninánál, megtetszett így hát én is beneveztem.



Íme a sok szépség ellenpontja az antiolloitisz, mondjuk nem állna jól ha mana mód ellenére életképes ollót mutatnék. A Rém régi harcos darab, vadnyugati kesztyűkészítő koromban kisegített mindenféle pácból, így mi sem hagyjuk cserben. A kisöcsi kakukktojás, igazából a páromtól loptam, de szerintem ő is ismeri a revolvertok belsejét. A Jó már modern darab, lézeres, nyomkövetős, meg minden. A cowboly-kalapján is buzz lightyear van.
.

2 megjegyzés:

Nina írta...

Szia!

Mivel sehol nem látszik a neved, meg kell kérdezzem: milyen névvel írjalak fel?

Nina

Contrepoint írta...

Bocsánat, hát igen, szóval a . helyett már beírtam a nevet, contrepoint, vagy melinda a másik rejtőzködő nevem :D