2009. április 6., hétfő

tralalla sexy body

.
Megszokott reggeli vánszorgásom kifelé az ágyból és noszogatása csemetének hogy öltözzön mert oviba kell meni, ma is meglepő fordulatot vett.

Sikerült rávennem Gergőcöt hogy egyedül öltözzön - ez még nem furcsa - bár apja szerint igen :), szóval a cipőm húzásakor arra lettem figyelmes hogy drágalátos csemetém danolászik az ágyon eme kis töredéket:
trallala sexy body.....
Pesze felkaptam a fejem hogy jól hallok? És meglepve nyugtáztam hogy bizony igen, ráadásul a kis csimbók nekem háttal fordulva, rázza a fenekét is. Megjegyzem a farmergatyó szuperül áll a kis 5 éves fenekének, ezen örvendezve a koreográfia ellen sem emelhettem kifogást.

Utolsó kísérletem hogy konzervatív mederbe tereljem a dolgokat az volt, hogy megkérdeztem: Gergőc ezt hol tanultad? Kitől tudod?
Hátha egy információ segít észhez térnem, de Gergőc nem adott erre esélyt mert a válasz ez volt:

Hát anya magamtól. Kiszoptam az ujjamból. (és még a kisujját is mutatta)

Lábjegyzet: sosenem alkalmaztam még nála ezt a fordulatot. Valószínű a koreográfustól jött ez is, aki személyét jelenleg még sűrű homály borítja....
.

4 megjegyzés:

Lidércke írta...

:DDD
Biztos, hogy jól hallottad? Amikor Petitől hallottam (többször), hogy "... szexi nyuszi..." (a többit nem értettem), én is csak néztem. Aztán idővel megfejtettem. Az apja mondását idézte: mindenki fekszik, nyugszik, kulturáltan szórakozik! Ennyit a szexi nyuszikról. :D

. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
. írta...

hát amennyiben a párod nálunk is járt :D
de nem, ez tényleg AZ volt.
sexy body. de majd még előveszem én az opgrét...vagy a kis csimbók feleségét, az alízkát.

Cat írta...

Bezzeg akkor nem szóltál rá, amikor a "Riszálom úgyis, úgyis..!" magasröptű eszmei mondanivalójú melódiát nyomta, mi? Fogd fel úgy, hogy ez egy fokkal magasabb szint, mert már idegen nyelveken is tud Gergőc hülyeségeket énekelni. :)