2009. május 8., péntek

Előre Katonák!!!!

.
Gergőc kalózos korszaka lecsengett alighanem, kérésére be kellett szereznem egy katonai szerkót.
A kiválasztott példány épp hogy jó lett neki, hamar ki fogja nőni szerintem. Rá kellett varrnom mindenféle cimkét hogy designra is csiszoljunk, de a - pöpec lett anya - elismerést megkaptam.



Valamint nagyon tud a csemete, ma csináltam képet is róla amin totál katonásan beállt. Azt hogy honnan tudta hogy hátra kell tenni a mancsokat...ez biztos megint olyan pasidolog, aminek misztériumát egy nő fel nem foghatja.
Egyetlen szépséghibája a dolognak szerintem a csizma, Gergőc szerint viszont egy katona ilyet hord a hacuka mellé. Nem vitázom hogy ez igazából téli meg minden, lévén nála van a játékpisztoly. Örülök hogy a mackóra rá tudtam beszélni a rövidnadrág helyett. Az elálló füleket is ugorjuk át, igazából a sapi nyomja így le, kicsit nagy még neki. Legalább nem olyan félelmetes a kinézet, majd segít rajta ha megérkezik a tábonoki váll-izé is, amit még fel kell varrnom.
.

Nincsenek megjegyzések: