2009. május 1., péntek

Krokodilsütés

.
Ma elkövettem életem első krokodilját gasztronómiailag. Prototípusnak szerintem jól sikerült, a hozzávalók megtalálhatóak itt, valamint egy profibb kép a jószágról.

Annyit már tudok hogy keményebbre csinálom a tésztát, mégsem adok hozzá több tejet mint amit a recept ír, hogy puhább legyen. Mert így egy kicsit lusta, terpeszkedő krokit kaptam.

A lekvár is több lesz benne és egy kicsit szorosabbra hajtogatom hogy ne kéredzkedjen ki az oldalán. Ja tényleg, én nem húsos töltelékkel csináltam hanem lekvárossal, és ezért több cukrot is tettem a tésztába.

A következő a teknős lesz :D És persze dolgozom a cápa projekten is, ahogy a barátok javasolták, rejtsek el benne egy barbie-t, rendszámtáblát meg szörfdeszkát is...


Alig várom hogy a csemete hazaérjen, a kis disznócska szó nélkül lelépett az unokatesókkal (4 db) bicózni a tópartra. Annyit még érzékeltem hogy gyülekeznek kint a kapu előtt talpig bicikliben és szülőkkel. Annyira tetszett az összesített látvány, hogy bementem a telefonomért hogy lefényképezzem őket, de mire kiértem csak a nagy kanyarodást láttam az utca végén a tópartra.

Na de ha visszafelé jönnek...na majd akkor. Addig megszabadítom a krokit a lábacskáktól, mert nagyon jó illata van... és készülök a nagy fülhúzásra.
.

2 megjegyzés:

Lidércke írta...

Irtó jó lett! :) A teknős nekem is régóta tetszik. Előbb-utóbb megsütöm. Tudod, én kisebb állatokkal kezdtem, még csak az egér volt meg. :))
A cápából ki ne felejtsd a rendszámtáblát!

Timi írta...

Nagyon ügyes vagy!Én is kacérkodtam krokóval,de nem volt elég bátorságom belekezdeni.Pedig a kölkeknek biztos tetszene.