2009. augusztus 24., hétfő

Az áhított fűnyíró végre

.
.
Gergőc régóta nyaggat egy játék fűnyíróért, egyébként minden vackot megveszek neki, de ennél valamiért megmakacsoltam magam.
Olyan vérszegény érveim voltak hogy "ezzel nem is lehet nyírni" meg hogy "nincs is benne motor" valamint "ez egy műanyag izé, nem is igazi".

Aztán beérkezett a fordulópont, a kertszomszéd kislegénynek tegnap volt a névnapja, és kapott egy új fűnyírót. Gergőcnek meg elpasszolta az ő régi játékát, így egy év kitartó vágyakozás után váratlanul hozzájutott álmai fűnyírójához. Örömét látva, nagyon hálásak vagyunk Bencének és az Anyukájának :)

Én meg beláttam hogy melléfogtam, ezt a fűnyírót is lehet szerelni, meg berregni hozzá ha nem elég a kerekek kattogó hangja. Valamint egyáltalán nem igaz hogy kettőt tol vele a fűben és csalódottan jön rá hogy nem csinál semmit.
.

.
Viszont az apja megőrjít. Épp most vettem észre hogy ismét füvet nyír, igaziból, de nem tudom mit nyír, csak a fenyőről lehullott tobozokat lövi ki ezerrel ahogy az imént kinéztem hogy jól hallok? Tegnap végig ment mindenhol fűkaszával, ma meg a berregőssel. Előtte pár napja nyírta le mindenhol.
Asszem az a baj hogy munkanélküli. És unatkozik. Ja.
Na de hétvégén, állítólag lesz melója.
.

3 megjegyzés:

Cat írta...

Én ezt nem értem...
Nagynehezen rájössz, hogy Gergőcnek azért kell a játék, mert berreghet vele, mert szerelheti, meg egyáltalán.
Mit gondolsz te, az apjának minek kell a fűnyíró? Játszik bizonyára ő is. :) Elvégre férfinép, nem? :)

Lidércke írta...

A fűnyíró király dolog! Peti többnyire végigmegy vele a kerten Apa után, mint egy kiskutya. Lenyírja, amit Apa kihagyott. :) És igen: lehet szerelni, meg vödröt szállítani rajta. :)

Contrepoint írta...

ööööö izé....
Szóval játszik. Na jó, na jó.

Akkor most kell vennem egy vödröt is? Mondjuk azért is nyaggat, de most már tudom hogy miért. Kell a fűnyíróhoz. Vegyek az alfa hímnek is egyet? Csak hogy kéznél legyen ha nyűgösködik amikor látja hogy Gergőc épp szállítja a fűnyírójával az övét.
Na jó, na jó.