2009. november 8., vasárnap

Halloweeni história

.

.
Annyira igyekeztem hogy időben csináljam a Halloweeni tököket, naná hogy a fáziskésések szabálya vonatkozik erre is, csepp manakonyhája epizód fűszerezéssel.
Két ízben is nekifutottam, de egyszer sem tudtam eltalálni a helyes időpontot, a körülöttem élők intenzív fejcsóválása közepette.
Az első próbálkozásom kb 2 héttel a nagy esemény előtt történt, be is szereztem egy bazi nagy 7 kilós tököt ebből a célból, meg egy kisebbet gyakorlás céljából.
Egy pókot és egy holdat farigcsáltunk a kisebbikre a szuper mintákból amiket kaptunk. Akkor én már éreztem hogy túllőttem a célon, micsoda kitolás hogy ilyen vastag a húsa ezeknek, a másik gigamentumnál már egyáltalán nem éreztem művészi ambíciókat....
.

.
Egy hét múlva szépen meg is sütöttem inkább, hogy ne kelljen megoldani a nagy feladatot. Persze miután megsült a cucc a sütőben, atyám felvilágosított hogy ez a tök igazából a takarmánytök rendbe tartozik, és anyakamonfogmaradnimertNEMFINOM!
Nos hát úgy is lett, bár egyet megkóstolt mindenki, én meg vigyorogtam mint a vadalma, képes voltam bepróbálkozni ezzel a gasztronómiai katasztrófával.
.

.
Mivel persze a kifaragott tök nem tartott ki halloweenig, hát muszáj volt venni megint tököt, hogy pótoljuk a hiányt. Rábíztam az Emberemre eme objektum beszerzését, és elégedetten nyugtáztam hogy nem maradt meg bennük a jóvátehetetlenül a takarmánytök kóstolás. Hajlandó volt hozzányúlni még egyszer, szóval ilyet kaptam. Aztán én is beszereztem a szokásos bolti ámokfutásomon rendes sütőtököt, hazaérve döbbentem rá, hogy már megint két tök van a konyhában.
.

.
A halloween időpontja vészesen közelgett.
Lelkem rajta nagyon igyekeztem, legalábbis gondolatban, de hát a az élet úgy hozta hogy csak egy héttel később, ma faragtuk ki azt a fránya tököt.
A sütőtök viszont finom volt.
Halloweenkor :D
.

Nincsenek megjegyzések: