2009. november 12., csütörtök

Kicsi vagyok-nagy vagyok

.

.
Reggel óta kiterjedt és rendszeres kupi jelenlétét észlelve az ágyon, megkérdeztem Gergőctől egyenesen hogy nem raknád rendbe a takarókat?
Hát persze hogy nem és elszáguldott valóra váltani valami nagyon fontosat.

Gondoltam ideje manipulálni egy kicsit a fiamat.

A következő körben amikor előkerült, megkérdeztem:
- A nagyfiúk meg tudják csinálni szépen az ágyat? (állandóan számolja hogy hány éves, és hogy ő már milyen nagy)
- Nem. - jött a válasz.
Na elég hamar megkaptam a sakkot, de azért megpróbálkoztam még egyszer, hátha a másik oldalról sikerül: a kisfiúk rendbe szokták tenni az ágyukat?
-Hát persze. - totális sakk-matt. Mások ezt hogyan csinálják?

De azért vigasztal hogy a fiam nem teljesen naiv :D
.

Nincsenek megjegyzések: