2010. január 11., hétfő

Karácsonyi nosztalgia

.
Most hogy elég idő eltelt, a fáziskésések törvénye szerint írnom kell a karácsonyról. Vagy ez egy jól célzott huszárvágás hogy én már most nosztalgiázok? Mindenkinek legkorábban 11 hónap múlva fog eszébe jutni hogy milyen is volt a tavalyi, bezzeg én totál megelőzöm a koromat :D
Igen.
Szóval egész jól telt, évek óta először volt felszabadult és nyugodt. Négy napig csak a lábamat lógattam, hála az előrelátásnak hogy előre megfőztem, így csak ki kellett húzni egy-egy nap valami eldugottat a hűtőből :D
Még arra is volt idő karácsony délelőtt hogy szabadon bóklásszak a városban a lottót feladni és szemtelen vigyorral vegyek 2 db kutyakonzervet meg 3 ív csomagoló papírt miközben mindenki púpozott kosárral evickélt reményvesztetten a szupermarketben.
A konzerv Neki lett spontán vásárolva, amikor csattogtam befelé szegény ott ücsörgött közvetlenül a bolt bejáratánál irtó szomorú szemekkel. Elcsaltam az utca végéig mert nem akartam a bolt elé borítani a tartalmat, és végre sikerült pár közeli képet csinálnom őkelméről. Persze portrét nem, de ez az én bénaságom :D
Olyan jó lenne ha valaki ráismerne :)
.
.

.

Nincsenek megjegyzések: