2010. január 11., hétfő

Összesítő Filmová

.
Timi hívott egy filmes játékba, megtaláltam a forrást ahol még 5 filmmel indult, hozzám már 10 érkezett :D
Megpróbálom szelektálni az 5-öt a sokból, hátha másnak is kedvet csinálok :)

1, Senki Bolondja,
.
.
Paul Newman játsza Sully szerepét, aki állítólag mogorva fickó, aki régen eltávolodott a családjától. Élete nagy részét munkával, kártyával, sörivással és szivarozással töltötte, meg azzal, hogy igyekezett kibújni minden felelősség alól. Ez alól a máz alól a szépen kibújik a cselekmény alatt egy reálisan gondolkodó, megalkuvást nem ismerő ember, aki szemtelenül megszerzi magának ami szerinte az övé :D
Élvezetes, humorral átszőtt történet, hol megható, hol vicces fordulatokkal.
.
2, Karib Tenger Kalózai 1-3,
..
Ezt a filmet egészen biztosan sokan ismerik, nem sok mindent tehetek hozzá. Nagyon élveztem benne a kreatív ötelteket, és ahogy a szereplők szivatják egymást a történet bonyolódása közben. Vicces és jól megszerkesztett történet, nincs erőlködés benne.
.
3, Avatár,
.

.
Nem régen láttam ezt a filmet és nagy hatással volt rám, ami még mindig tart. Nem csak a pazar képek világa és az animáció miatt. A történetben kibontakozik egy szellemi szabadság amivel a főszereplő feladja az emberi formáját hogy egy másik léthez csatlakozzon, elgondolkodtatott. Vajon ki tudnánk bújni a bőrünkből?
Néhol kicsit naív dialógusokkal, egy film amiben a profitéhes emberiség móresre van tanítva, nem érheti el erőszakkal azt amit akar :D
.
4, Lopott Szépség
.

.
Már régen láttam, emlékeim szerint ez is az őszinteségről és a szabadságról szól. Anyja halálát követően a 19 éves amerikai Lucy Olaszországba utazik, hogy a festői szépségű Toscanában töltse a nyarat. A dombtetei tanyaház különös lakói: az író, a szobrász, a műkereskedő valamint a helyi arisztokrácia bolydul fel Lucy érkezésére.
.
5, Makrancos Hölgy (Franco Zeffirelli)
.

.
Nagyon élvezetes Shakespeare darab :D
.
Most hogy végignéztem a filmeket,
bevallom felmerült bennem a gyanú, hogy romantikus vagyok?
Akinek továbbadnám a stafétát, Kata és Mazsu a célpontom :)
.

5 megjegyzés:

buka írta...

Köszönöm a meghívást! :)

Feladat teljesítve.

mazsu írta...

huuha!
köszi én is! :o)
viszont időkérés van - ugyanis nálam javában tart a vizsgaidőszak, utána megpróbálom összeszedni az én kedvenceimet, ha már ennyire érdekel :o)

addig is minden jót, mazsu

Lidércke írta...

Ezt neked: (:)) )
http://oltogeto.blogspot.com/2010/01/dij-es-jatek.html

Fércművek írta...

Nem gondoltam volna, hogy másnak is tetszett a Senki Bolondja. Én teljesen oda vagyok érte. .)

Cérnahuszár írta...

:DDD
örülök a rokon léleknek szintén :D