2010. június 21., hétfő

Példakép

.
.
Kamaszkoromban én is elérkeztem a nagy ponthoz, ahol az ember bizony példaképet választ magának. Nagy hatással volt rám Mátyás Király és a mondák melyek róla szóltak. Még egy kis képet is felragasztottam az iskolai táskám belsejébe megerősítésként. Hiába jó volt a marketingje a mondák által :) Ma már persze többet tudunk róla, ahogy a tanulmányaink folytán a más oldalt is megismerhettük.
.
Egy barátommal beszélgetve arra a megállapításra jutottunk, hogy az ember életében vannak körforgalmi csomópontok (micsoda képzavar), ahol el kell döntenie merre tovább. Most én is ilyenhez érkeztem, a barátaim is megélik velem hónapok óta, tehát még tanúim is vannak. Nagyon határozottan érzem, megtaláltam az új követendő példaképem. Fura kicsit hogy ismét választok ilyet, ennyi idős fejjel, de hát sose lehet tudni merre fejlődik az ember. Időnként hasznos irányba.
Sajna nem tudok szolgálni magyar változattal, de érdemes beszerezni az eredeti mesét, a teljes tájékozódás céljából.
Addig mindenesetre jöjjön néhány trailer Buckról, aki egyszerűen tökéletes :)
.

.
.

.
.

.

Nincsenek megjegyzések: